آرسامآرسام، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

قند عسل مامان

نوروز 1392

1392/3/24 22:08
نویسنده : مامان ملی
234 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز عید من وتو بابا مهران جون رفتیم خونه مامانی توخیلی خوشگل وخوشتیپ شده بودی (مثل همیشه عزیز دلم ) اخه می دونی بابا مهران برات یه شلوار کتون مثل مال خودش گرفته بود  با یه پیرهن بنتون و یه کفش کالج قرمز که تو رو حسابی خوشتیپ کرده بود  موهات رو هم ژل زده بود و تو حسابی عسل شده بودی وقتی رسیدیم خاله مریم و نیکی ونیلوفر قبل از ما رسیده بودن(جای خاله مینو و تینا جونت هم حسابی خالی بود) .وقتی از در رفتی تو همه کلی به خاطر تیپت برات دست زدن و هورا کشیدن  اینم عکسهای زیبات عزیز دلم

 

 

 

اون روز تو کلی عیدی گرفتی یه قلاب ماهی گیری هم مامانی بر ات گرفته بود خودت سفرش داده بودی از قبل آخه یه مدت بود همش تو کار ماهی گیری بودی مامانی هم که همیشه منتظره ببینه توچی می خوای تا برات بگیره رفته بود و برات گرفته بود این هم عکسهای قلاب ماهی گیریت عشقم

پسر گلم امیدوارم سالهای سال کنار من و بابا مهران  سال نو رو جشن بگیریم .و شاهد بزرگ شدنت باشیم عزیز دلم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)