آرسامآرسام، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

قند عسل مامان

اتاق و لوازم آرسام

1392/4/23 13:09
نویسنده : مامان ملی
545 بازدید
اشتراک گذاری

اون موقع که تو هنوز به دنیا نیومده بودی من تقریباً هفته ای یکی دوبار می رفتم خیابون بهار همون جایی که لوازم و لباس بچه گونه دارن و کلی چیزهای خوشگل رو زیر سر می ذاشتم که برات بگیرم وقتی که جنسیتت معلوم شد که یه پسر قند عسل هستی مامانی جونت به من گفت که هر چی دوست داری برو از طرف من برای نی نی بخر منم که کلی نقشه کشیده بودم از قبل همش می رفتم و لوازم خوشگل خوشگل برات می خریدم  این هم چند تا عکس از اتاقت پسر گلم. راستی این رو هم خودم درست کردم

 

 

این هم کیک  که با پوشک با خاله مریم جونت با هم درست کردیم که خوب خیلی هم سخت بود عزیزم

این ها هم لوازم  حمامت بود عزیزم

این ها هم لوازم بهداشتی بودن

این خانم و اقا یگاو رو خیلی دوست داشتم اسم خانم رو گذاشته بودم خانم حنا و اسم آقاهه هم شوهر خانم حنا بود

این هم تشک بازیت گلم

این هم تاب برقیت بود که تو توش تاب می خوردی و می خوابیدی

این هم صندلی غذات که خیلی هم ازش استفاده کردی

این ها هم لباسات که یه عالمشو دای سعید جونت از چین و ترکیه   برات آورده بود بقیه شم که خودم با مامانی و خاله مریم جونی رفتیم و خریدیم

کفشهات رو هم همه رو دایی سعید جون گرفته بود همشون هم خیلی کوچولو بودن

این هم یه عنکبوت خوشگل که وقتی تو تودل من بودی عمو جمشید جون برات گرفته بود

این هم لوستر اتاقت

به غیر از این وسایل مامانی جون یه دوربین دیجیتالی کانون هم برات کادو خرید که باهاش ازت فیلم و عکسهای خوشگل خوشگل بگیریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)